Nasz profesjonalny zespół obsługi klienta chętnie służy pomocą, a odpowiedzi można spodziewać się w ciągu 24 godzin. Należy pamiętać, że dni ustawowo wolne od pracy obowiązujące w Wielkiej Brytanii mogą mieć wpływ na szybkość kontaktu z naszej strony.
Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się - zamieniamy się w słuch, aby Ci pomóc!
Prosimy uwzględnić jak najwięcej informacji, w tym numer klienta i/lub numer zamówienia, abyśmy mogli bezzwłocznie pomóc.
Nasza główna siedziba jest w Wielkiej Brytanii, więc aby jak najszybciej odpowiadać na zapytania klientów, niektóre nasze wiadomości mogą być wysłane w języku angielskim (nie pracujemy w dni ustawowo wolne od pracy obowiązujące w Wielkiej Brytanii oraz w weekendy).
Kontakt |
3 najczęściej zadawane pytania
Czy moje zamówienie zostało wysłane?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail zawierający informacje umożliwiające śledzenie przesyłki. Informacje o aktualnym statusie zamówienia prześlemy na Twój adres e-mail, dzięki czemu będziesz wiedzieć, gdzie jest Twoja przesyłka.
List przewozowy (zawierający informacje o zamówieniu oraz możliwości zwrotu produktów) nie będzie dołączony do przesyłki w wersji papierowej, lecz z dbałości o środowisko zostanie przesłany na adres e-mail w wersji elektronicznej.
Szczegóły i koszt wysyłki
Zamówienia są wysyłane od poniedziałku do piątku. Poza dniami ustawowo wolnymi od pracy, kiedy to czas doręczenia zamówienia może się wydłużyć.
Twoje zamówienie będzie doręczone w przeciągu dwóch roboczych dni od momentu jego złożenia. Jeśli przesyłka nie zostałaby doręczona po upływie trzeciego dnia, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
Kurier może prosić o podpis w celu potwierdzenia doręczenia przesyłki. Jeśli nie będzie Cię w domu, kurier zostawi awizo w celu ustalenia innego dnia jej doręczenia.
Koszt dostawy: 20,00 zł. Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej kwoty 475,00 zł.
W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie doręczenia zamówienia prosimy o kontakt, korzystając z naszego formularza kontaktowego. Prosimy podać: swój numer zamówienia, imię i nazwisko, oraz adres.
Jak dokonać zwrotu?
Jeżeli chcesz zwrócić produkty możesz to zrobić, klikając link portalu, umożliwiającego realizację zwrotów https://mandmdirecteu.returns.international i kupując etykietę zwrotną za 4.99 €.
Adres korespondencyjny
Adres korespondencyjny:
MandM
1 Auctioneer WalkOld MarketHEREFORDHR4 9HTProsimy nie wysyłać przesyłek zwrotnych na ten adres.
Przesyłki zawierające zwroty zakupionych produktów należy wysyłać na adres: MandM Direct Ltd - Europe Returns ul. Ekonomiczna 5 59-700 Bolesławiec