Procedura zwrotu jest bardzo łatwa! Po prostu odwiedź nasz portal umożliwiający realizację zwrotów, aby wykupić etykietę za 4,99 € i odesłać nam zakupione artykuły. Wystarczy tylko znać numer zamówienia. Nic prostszego! 😊
Tylko jedna ważna informacja: jeśli musisz zwrócić towary z dwóch osobnych zamówień, będziesz potrzebować dwóch etykiet zwrotnych.
MandM nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie paczki lub zaginięcie produktów w trakcie transportu. Warto więc na wszelki wypadek zachować paragon jako dowód nadania przesyłki zwrotnej.
Szukasz pomocy? Postępuj zgodnie z tymi prostymi instrukcjami dotyczącymi korzystania z portalu obsługi zwrotów:
1. Wejdź na stronę naszego portalu umożliwiającego dokonywanie zwrotów.
2. Wpisz numer swojego zamówienia.
3. Wpisz swój kod pocztowy, adres e-mail lub cztery ostatnie cyfry swojego numeru telefonu i kliknij „Kontynuuj”.
4. Wybierz te produkty, które chcesz zwrócić wraz z podaniem powodu. Niestety nie możemy zaoferować wymiany towaru na inny.
5. Możesz wybrać etykietę do nadania zwrotu w Paczkomacie Inpost lub w PaczkoPunkcie POP. Tutaj znajdziesz Paczkomat lub PaczkoPunkt POP. Etykieta będzie ważna przez 7 dni.
6. Pobierz etykietę zwrotną lub kod QR - w przypadku kodu QR, po prostu zanieś paczkę do Paczkomatu InPost, a jeśli wybrano etykietę do użycia w PaczkoPunkcie POP, należy ją wydrukować i nakleić na paczkę.
7. Realizacja zwrotu zajmuje nam zwykle do 14 dni roboczych. Gdy zwrot zostanie przetworzony, powiadomimy Cię o tym w wiadomości e-mail. I pamiętaj, aby na wszelki wypadek zachować potwierdzenie nadania przesyłki!