MandM logo

Centrum pomocy

  1. MandM Polska
  2. Strona internetowa
  3. Strona internetowa - najczęściej zadawane pytania

Strona internetowa - najczęściej zadawane pytania

  • Dlaczego zmienił się odcień niebieskiego na stronie sklepu MandM?
  • Mam w swoim koszyku produkty, lecz nie mogę przejść do zapłaty. Co mam teraz zrobić?
  • Nie mogę dodać produktu do mojego koszyka lub przedmiot zniknął z mojego koszyka.
  • Produkt został dodany do koszyka, ale jego cena uległa zmianie.
  • Czy możecie udzielić dokładniejszych informacji o produktach?
  • Wasze ceny są bardzo niskie, ale czy oferowane produkty są oryginalne?
  • Sklep MandM

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się, jak przetwarzamy Twoje dane.

Trustpilot

Copyright © 2024 MandM. Wszelkie prawa zastrzeżone.