MandM logo

Centrum pomocy

  1. MandM Polska
  2. Zamówienie
  3. Zamówienie FAQs

Zamówienie FAQs

  • Jakie metody płatności są dostępne?
  • W doręczonym zamówieniu brakuje towaru.
  • Dlaczego zwrócono mi pieniądze za towar, który został już wysłany?
  • Czy jest dostępna opcja odroczonej płatności?
  • Status mojego zamówienia to „wstrzymane”. Co to oznacza?
  • Zamówiony artykuł jest wadliwy
  • Gdzie jest moje zamówienie?
  • Gdzie jest moje zamówienie?
  • Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
  • Mam powiadomienie, że wysłano wszystkie produkty, ale otrzymałem(-am) zwrot pieniędzy za pewien produkt.
  • Czy sklep internetowy oferuje bezpieczną metodę płatności?
  • Czym jest Klarna?
  • Czy macie sklepy stacjonarne?
  • Gdzie jest list przewozowy, informacja lub etykieta zwrotna, jeżeli nie ma ich w mojej przesyłce?
  • Mam pytanie dotyczące rozmiaru.
  • Czy można liczyć na większy wybór dostępnego asortymentu?
  • Przysłano mi zły towar, co mogę zrobić?
  • W moim zamówieniu brakuje produktu.
  • Czy oferujecie kody rabatowe?
  • Sklep MandM

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się, jak przetwarzamy Twoje dane.

Trustpilot

Copyright © 2024 MandM. Wszelkie prawa zastrzeżone.