Przykro nam, że rozważasz zamknięcie swojego konta klienta. W celu zamknięcia konta wystarczy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, a my zrealizujemy tę prośbę. Po zamknięciu konta wszystkie dane zostaną bezpiecznie usunięte z naszego systemu, zgodnie z naszą Polityką prywatności.
Zwroty zakupionych artykułów i refundacja kosztów
Jeśli planujesz zwrócić jakiekolwiek produkty lub czekasz na refundację środków za odesłany zwrot, prosimy odczekać stosowną ilość czasu potrzebną na jego realizację, przed wysłaniem prośby o zamknięcie konta. Usunięcie konta może mieć bowiem wpływ na naszą zdolność przetwarzania zwrotów i refundacji kosztów.
Zamówienia w realizacji
Czy czekasz na zamówienie? Jeśli chcesz zatrzymać te artykuły, poczekaj, aż zostaną doręczone i zostanie uiszczona całkowita płatność.
Należy pamiętać, że raz zamknięte konto nie może zostać ponownie otwarte. Jeśli w przyszłości zdecydujesz się na zakupy w naszym sklepie, niezbędne będzie utworzenie nowego konta.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Mamy nadzieję, że wkrótce zobaczymy się ponownie w sklepie MandM!