MandM logo

Centrum pomocy

  1. MandM Polska
  2. Moje konto
  3. Moje konto - najczęściej zadawane pytania

Moje konto - najczęściej zadawane pytania

  • Nie mogę zalogować się na moje konto klienta MandM.
  • Jak usunąć zapisane dane karty?
  • Jak mogę zamknąć moje konto klienta w sklepie internetowym MandM?
  • Jak mogę zrezygnować z subskrypcji wiadomości marketingowych?
  • Gdzie mogę znaleźć moje poprzednie zamówienia?
  • Status zamówienia wskazuje, że zostało wstrzymane. Co to oznacza?
  • Zmieniłem(-am) adres zamieszkania, jak mogę zaktualizować moje dane?
  • Jak mogę zresetować moje hasło?
  • W jaki sposób subskrybować lub anulować powiadomienia o naszych najnowszych ofertach?
  • Sklep MandM

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się, jak przetwarzamy Twoje dane.

Trustpilot

Copyright © 2025 MandM. Wszelkie prawa zastrzeżone.